Niečo o sekciách :)

27.02.2010 19:23

V sekcii o nás :) sa dozviete o tomto blogu, s akým účelom bol založený, čo tu nájdete a takisto aj niečo o mne :)

Info novinky... :) tak sem vám napíšem aké diely som aktuálne pridala nové :)

Moje poviedky... Tak na funkciu tajto rubriky asi prídete aj sami...

Vaše diela... Tu budú umiestnené vaše poviedky...

Stephanie Meyer... Tu nájdete Midnight sun a možno aj Breaking down... o spisovateľke som tak nič nové nenapísala..

Galéria... nájdete tam obrázky k poviedkam...

Napíšte nám... Ak budete mať záujem o to, aby ste na tejto stránke mali aj vy poviedky... napíšte mi do tej sekcie a zanechajte na seba aj kontakt...

Fórum... Dotazy k čomukoľvek... samozrejme mi môžte napísať aj do komentárov pod článkom... ale ako chcete :)

A Ak by ste potrebovali (alebo chceli) kontakt na mňa.. je v lište dole... :)

Pekný deň praje Elanor